Hoi, in onderstaand topic zijn er meiden die Hotfixen. Hierbij maken ze steentjes op verschillende stukken leer en dus ook op neusriemen. Ik denk dat ze je daar wel kunnen helpen
Als je het zelf wilt doen, maar er zijn vast ook meiden die het willen doen.
ik zou eerder het hoofdstel kopen als zelf maken want leer is lastig te fixen, bij mij liet het na 1 x los
Faelynn
Geplaatst: 12-04-14 12:31
Hele neusriem vol met bling heb ik gezien bij Indoor Brabant. Wat je kan doen maar dat zal wel een hele uitdaging worden is dat je een platte neusriem neemt, dus niet met zo'n bolling zoals de meeste neusriemen hebben, maar echt vlakke ondergrond. Dan koop je van die strasskettingen en die zet je er omheen vast, zoals je ook bij een frontriem doet. Strasskettingen verkoop ik eventueel wel. De neusriemen niet, daar zal je zelf naar opzoek moeten. Voor meer informatie kan je me even een pb'tje sturen.
Ik zou trouwens geen hotfix gebruiken, dat is echt niet stevig op leer, een keer ergens tegenaan stoten en er vallen meestal al steentjes af
Koper
Geplaatst: 12-04-14 14:17
Wat voor maat en wat voor model (hoog, laag, gecombineerd, mexicaans enz enz) moet het zijn?
Over barbiepaard gesproken... Vraag me ook af of het niet gaat schitteren in de ogen?
Je hebt toch ook steentjes op een soort van webbing? Die heb ik op mijn Divoza frontriem zitten. Alleen geen idee waar en of je die kan kopen. Maar dat zou je er wel op kunnen lijmen denk ik. Op een platte neusriem sowieso. (Hunter hoofdstel?)
Koper
Geplaatst: 12-04-14 15:12
Neusriem zit precies daar waar het paard niks kan zien mensen