[WN] Western Store Noord-Holland

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Behoefte aan een Westernstore in Noord-Holland

Ja
12 (80%)
Nee
3 (20%)

Totaal aantal stemmen: 15

Ed_Pin

Western Store Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-14 15:47

Beste Bokkers.

Waar halen jullie je westernspullen vandaag,
Online bestellen of in de winkels, en waar zitten de winkels?

Hebben jullie baat bij een Westernstore in Noord-Holland?

Ik ben benieuwd.

*\o/*

DubbelFun

Re: Western Store Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 18:21

Ik denk dat bovenstaande poll weinig zin heeft zolang hij niet beperkt wordt tot xx kilometer om de plaats waar hij gevestigd zal gaan worden.

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 19:56

Ik woon in Noord-Holland. Ik bestel het meeste via internet, ebay of tweedehands via bokt. Als er dicht bij een westernzaak zou zijn wil ik er best eens kijken, maar NH is best groot.

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 09:16

Vestiging plaats is nog niet bekend, omdat wij eerst een marktonderzoek doen!
Het zal wel midden noord-holland zijn.
en het is dichterbij dan brabant bijvoorbeeld.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 11:00

Wij wonen niet in Noord Holland, maar ik vind het assortiment van een winkel belangrijker, dan de afstand.

Er zijn weinig goede winkels. Er zijn ook al winkels gesloten, dus je kan je afvragen waarom. Veel mensen kiezen voor online bestellen. Ten eerste kun je overal vandaan bestellen en is de keuze vele malen groter. Ook is vaak de prijs aantrekkelijker.

Wij kunnen op redelijke afstand naar een westernshop, maar ik vind het aanbod niet voldoende en de prijzen vaak te hoog.
Kwaliteit van een pad bijv moet echt aan mn wensen voldoen en anders doe ik gewoon meer moeite om wel aan zo een pad te komen. Dat geld ook voor het leerwerk etc.

Als je ook zadels wil gaan verkopen, moet je echt alleen kwaliteit verkopen en zorgen voor een uitstekende passervice.

Dit zijn maar voorbeelden, maar ik zie ook webshops die willen beginnen en een te klein aanbod hebben, te hoge prijzen etc om echt aantrekkelijk te zijn.

Als er een goede winkel is, zou ik er wel heen gaan. Sommige dingen kun je ergens zo bestellen, maar andere dingen wil je graag zien en in je handen hebben eerst.

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 11:03

Thnx! daar hebben we wat aan.
Er komen goeie spullen, en zeker een zadelpasservice als we ook de zadels echt ingaan.

Kwaliteit - prijs verhouding wordt rekening mee gehouden.

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 12:48

Ik vermoed dat er meer vraag is naar echt een goede online western winkel. Die snel levert en topservice biedt (goede retourservice), groot aanbod en ook veel import vanuit de VS doet. Gecombineerd met een grote stand op evenementen .

Een fysieke winkel lijkt me niet interessant. Country Mill zit bij mij in de buurt maar vind ik echt een te klein aanbod hebben. Arthur zit ver weg maar voor een groot aanbod wil ik best wat langer reizen.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:11

Een online winkel vind ik een goed idee, maar dan wel eentje waar je van op aan kunt. Ik heb (zeer!) slechte ervaringen met een aantal bestaande western webwinkels, dus voor mij is het voor webwinkels vanaf nu een kwestie van 'eerst zien, dan geloven'.

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 13:35

Fijn om te weten dat een goede webshop ook op prijs wordt gesteld.
We zitten nog in dubio.
Opslag ruimte is er in principe.

Ben benieuwd wat de meerderheid uiteindelijk aan voorkeur heeft!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 14:23

Goede kwaliteit, veel keus en goede service is echt belangrijk. En als je een winkel begint of webshop is zoveel mogelijk aanwezig met een stand op shows een plus vind ik zelf.

Zelf wonen we dus ook dichtbij Country Mill, maar ik spaar meestal op wat ik nodig heb en koop bij Arthur. 8 van de 10 keer op een DRHA show.

Verder hou ik de site van Evelien in de gaten en waar zij aanwezig is. Ook een groot assortiment, goede kwaliteit en hele fijne service.

Ik bestel heel soms bij een shop, maar als een shop een klein assortiment heeft en slechts 1 ding wat ik nodig heb bijv, ga ik toch weer voor de grote shop/winkel. Ik heb geen zin om bij 3 verschillende shops verzendkosten te betalen. Kan ik net zo goed bij 1 grote alles bestellen of naar Arthur toe rijden. Is vaak zat te combineren met iets anders.

Voor goede zadelpasservice zul je echt heel hard moeten werken. Er zijn weinig mensen die echt goed kunnen passen en gelukkige weten steeds meer mensen hoe belangrijk dat is. Ook zijn er weinig die een 2e hands zadel netjes inruilen. Dat maakt het vaak moeilijker om een zadel ergens aan te schaffen.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 17:54

Ik heb zelf een webshop in Noord-Holland, nog geen fysieke winkel, maar mensen kunnen op afspraak bij mij langs komen. Verder sta ik op heel veel wedstrijden door het hele land heen, maar ook heel veel in Noord-Holland.