Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xEliine schreef:Een lederen westernsingel ben ik nog niet echt tegengekomen om eerlijk te zijn. Ja ik singel wel goed aan maar niet te hard.
Quintyy13 schreef:Ik heb dit met mijn pony ook gehad. In het begin was ik een beetje in de stress want ik kon nu toch niet meer rijden want dan schuurt de singel er weer overheen! Het helpt vaak om een stoffen singel te nemen. Ze zien er mooi uit en je kan ze zo in de wasmachine wassen! Ook helpt het om niet in 1 keer aan te singelen maar meerdere keren de singel een gaatje strakker te doen. Als je goed hebt aangesingeld dan is het heel belangrijk om allebei de benen even helemaal naar voren op te tillen zodat er geen velletje tussen kan zitten. Bij mij was het probleem toen helemaal over. Om het wondje sneller te laten genezen is het heel goed in creme bioforce van a.volgel op te smeren. Ik hoop dat dit je misschien zal helpen!
xEliine schreef:Rije schreef:Ik heb denk ik nu wel 8 singels "versleten": leer, lamswol, stof, fra, en waar ik nu op uit kom: een singeltje van 20 euro van neopreen... natuurlijke materialen zijn dus niet per definitie de oplossing.
Ja die heb ik nu, werkt dus voor geen meter bij ons
xEliine schreef:Een lederen westernsingel ben ik nog niet echt tegengekomen om eerlijk te zijn. Ja ik singel wel goed aan maar niet te hard.