Jin Stirrup

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LindeBloesem

Jin Stirrup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 21:40

Wie heeft goeie ervaring met de beugels Jin Stirrup Evol?
Wat vinden jullie ervan?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Jin Stirrup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 21:56

Jij zoekt ervaringen met een stijgbeugel, lees ik. Helaas kan ik je daar niet mee helpen. Heb namelijk geen idee welke ze bij ons in de manege gebruiken...

Wel kan ik je misschien helpen ervaringen te vinden. WWW is namelijk niet het juiste gedeelte van Bokt voor deze vraag. Vragen over stijgbeugels horen thuis bij het onderdeel Harnachement, heb dat vast even voor je opgezocht: [HAR] Harnachement.

Je topic kun je helaas niet zelf verplaatsen, daarom heb ik een moderator gevraagd om dat even voor je te doen. Ik hoop dat je snel reacties vindt over de beugels.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 13:58

WWW>HAR

Ik heb je topic verplaatst naar Harachement omdat ik net als Jpitty van mening ben dat het daar beter op zn plek is.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 14:03

Geen persoonlijke ervaring, maar als ik zie dat ze 150 euro kosten en niets toevoegen aan wat een normale stijgbeugel doet zie ik de toegevoegde waarde niet zo. OK leuke kleurtjes, maar dan kun je wel goedkoper uit zijn als je dat wilt.
En het lage gewicht... wat is het nut daarvan zolang je niet aan wedstrijdsport doet waar elk onsje telt.