Ik heb al heel veel forums bekeken maar nooit gevonden wat ik zoek. Het zit zo: ik heb een poosje geleden een New Forest D-pony gekregen van mijn ouders (Pebbles
). Ze was eerst van de manege en toen we haar kochten hebben we het tuig erbij gekregen. op de manege reed ze weinig en ze was best dik. Ik rij haar 6 dagen in de week en ze is afgevallen tot normaal gewicht. Ze heeft bijna geen schoft. Mijn probleem is dat het zadel naar voren schuift. Ik heb Pebbles nog niet zo lang en wil mijn ouders niet meteen al opschepen met dure rekeningen (ze hebben net een pony betaald + stalling... alsof het nog niet duur genoeg is). Ik ga kijken of ik kan ruilen van zadel met een manege pony. Maar tot dan, is er iets dat even kan helpen? (heb bijna alle soorten singels al gehad en dat werkt allemaal niet) mijn zadel heeft een boom. Ik heb dingen gehoord zoals frontlifters of een handdoekje voor het zadel..?Help me alsjeblieft!?
alvast bedankt!! x
!!!de zadel doeken zijn wel redelijk duur (een nieuw zadel is ook duur).ze zijn juist op de markt dus nog redelijk sober.