Kent en Masters Springzadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Kent en Masters Springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 02:23

Hoihoi,

Voor mijn pony wil ik een springzadel kopen. Nou heeft mijn zus sinds een paar dagen een Kent en Masters Dressuurzadel (S serie) en die vind zij erg fijn.
Nou verkoopt dezelfde zadelmaker ook Kent en Masters springzadels en dat vind ik erg mooie zadels. Ik laat de zadelmaker wel komen met meerdere merken, zodat mijn zus en pony het een en ander kunnen testen, maar de Kent en Masters heeft lichtelijk de voorkeur.

Ik ben dus erg benieuwd naar ervaringen en foto's! :)

Risico_T

Re: Kent en Masters Springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:48

Ik heb sinds een maand een heel mooi kent en masters springzadel ook de s-serie waar ik super blij mee ben. Het zadel ligt op mijn bijna 4 jarige en ben daarom ook blij dat je het kopijzer kan vervangen en dat je nog veel kanten op kunt met de wol vulling. Ook vind ik het zadel erg lekker zitten, en geeft veel steun op de hindernis. Heb een aantal jaar hiervoor een Siant Lourdes gehad was een minder fijn zadel, en daarvoor de Prestige Paris wat uiteraard ook een heerlijk zadel is maar iets zachter maar ook vele malen duurder.
Ik vind het echt hele fijne zadels, met ook een fijne zachte wolvulling voor de paardenrug.