Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Bralindy schreef:Lous schreef:Vervelende is ook dat ze op online webshops in het algemeen bijna nooit een foto van de onderkant van de pads plaatsen om er iets over in de omschrijving zetten.
Dit bedoelde ik. Je hebt ook nog pads van Chris.. Nog wat. Maar die zijn speciaal voor zijn eigen zadels dacht ik.

Lous schreef:Koper schreef:Ik heb d'r gewoon een budgetpad onder
Hoe zien die eruit en waar kan ik die vinden?
Lous schreef:Ik merk al dat jij niet begrijpt wat ik bedoel
Wat ik dus zeg is dat webshops bij de westernpads die ze verkopen bijna nooit foto's plaatsen van de onderkant van de pads die ze verkopen of er iets over vermelden in de omschrijving. Zo kun je nooit zien of ze ook geschikt zouden zijn voor boomloos. Dit geld dus dan voor alle merken die ze dan verkopen.
Shirley schreef:Ze worden niet meer gemaakt, zoals Koper al zei, maar af en toe kom je ze nog wel gebruikt tegen (heb er zelf pas nog eentje verkocht, ook een roze toevallig)
Lous schreef:Shirley schreef:Ze worden niet meer gemaakt, zoals Koper al zei, maar af en toe kom je ze nog wel gebruikt tegen (heb er zelf pas nog eentje verkocht, ook een roze toevallig)
Als je op zsm op zoek ben naar iets heb je daar niet veel aan.

) onder mijn BM een Skito pad. Dat vind ik persoonlijk nog steeds het fijnste pad onder een BM. Alleen die in NL kopen is behoorlijk duur. Rechtstreeks uit de USA valt het wel mee.