zoals de titel al zegt reageert mijn paard heel raar op de br promax lak en strass, ik heb ze nu net 2 weken voor achter (voor had ik al) en het lijkt alsof hij er nog steeds niet aan gewend is.. hij trekt z'n achterbeen omhoog en gaat heel raar springen en zodra je er even mee gelopen hebt is dat weer weg.. en als je ze na het rijden weer af doet dan doet hij het ook. ik weet niet meer wat het is ik heb al van alles geprobeerd. zoals: het klittenband losser doen, een tijdje de beschermers afgelaten en zonder beschermers gereden. maar nu doet hij het soms ook met strijklappen om..
Doet mijn merrie ook. 2 passen hoog optrekken en het is weg. Doet ze bv ook met transportbeschermers. Zal wel even gek aanvoelen voor ze ofzo.
Nouvel
Geplaatst: 29-03-14 12:11
Ik vind de achterbeschermers ook behoorlijk hoog, eigenlijk net iets te, heb ze zelf daarom ook nog niet gebruikt. Ik hoor trouwens wel van meer mensen dat paarden er achter niet fijn op reageren...
Mijn paard doet het met alle soorten bescherming aan zijn achterbenen, hoe vaak ik ze ook om doe. Hij moet altijd even stampen, strekken en debiel lopen en dan is het goed.