Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
shelltje schreef:Anoniem schreef:
maar dan de amigo? rhino? of rambo?
shelltje schreef:Anoniem schreef:Amigo, Super pasvorm en kwaliteit.
Rhino en Rambo zijn sterker. Maar de Amigo is al sterker dan een gemiddelde deken. En blijft bij mij nu al 2 winters erg mooi.
Ik heb nu 2 amigo outdoor dekens en 2 liners. En ik heb nog een losse hals van 50 gram geloof ik.
outdoor heb ik 0gr en 100 gram, En ik heb een 400 gram liner en een 200 gram liner.
Hiermee kan ik dus dekens maken van 0, 100, 200, 300, 400 en 500 gram.
oke en welke types heb jij als ik vragen mag?

shelltje schreef:bedankt voor de reacties, ik zit nu naar de rambo optimo te kijken hier iemand ervaring mee? anders moet ik eens naar divoza gaan om de verschillende dekens te zien en dan een keus te maken!

ideaal. shelltje schreef:bedankt voor de reacties, ik zit nu naar de rambo optimo te kijken hier iemand ervaring mee? anders moet ik eens naar divoza gaan om de verschillende dekens te zien en dan een keus te maken!
) De Duo is ook weer wat smaller aan de voorkant, maar dat is omdat die vrij hoog ligt. En daar moet je dus opletten dat het niet begint te snijden aan de bovenkant op de hals. De V-sluiting maakt dat hij wel ruimte geeft, maar alleen aan de onderkant.
Wij kunnen eigenlijk alleen onze ervaringen met bepaalde merken geven. Het is geen garantie dat het ook voor de jouwe werkt
verschilt dus denk ik per paard.