Wie heeft er een tip ? Ik zoek "iets" om zachte zooltjes mee te maken in hoefschoenen. Maar wat ? Het moet niet te zacht zijn, want dat zijn ze na 1 keer gebruik kapot natuurlijk. Marquis zelf verkoopt ook inlegzooltjes, maar deze zijn best nog hard..
querido
Geplaatst: 16-10-14 12:44
benieuwd wat jij hebt gekozen ik ga vandaag een yogamat verknippen tot zooltje
Maris
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-14 13:26
Zoiets had ik ook geprobeerd ( zo'n gifgroene mat ), maar die zooltjes waren na 1 keer dragen al helemaal kapot. kennelijk is dat materiaal niet sterk genoeg. Maar succes met proberen hoor !
Ik lees even mee, ik heb dezelfde vraag. Ik had nl. zooltjes bij mijn hoefschoenen gekocht, maar die zijn vrij snel kapot gegaan. Ik zoek dus sterk materiaal.
boven hebben wij als ondervloer, onder mijn laminaat, soort van rubber! Is redelijk dik en wel stevig! Zoek daar eens op...op ondervloeren!
Succes
querido
Geplaatst: 16-10-14 13:54
Okay kan ik mn yogamat dus beter als yogamat houden ze keken al heel verbaasd bij Decathlon toen ik vroeg om een yogamat voor mijn paard Je hebt wel veel soorten yogamatten, de hoefschoen passer raadde het zelf aan maar misschien bedoelde ze zo'n dure mat van 50 euro..
Heb net gekeken bij Hoofwear.com dan ben ik denk ik net zo snel klaar als ik er een paar rubber kant en klare zolen in leg..
ChristaMoor
Geplaatst: 16-10-14 14:11
Ik heb hiervoor een rubberen automat gebruikt, werkte super. Voet op papier omtrekken, op de mat leggen en aftekenen. Uitknippen - klaar Vier voeten uit één mat kunnen halen.
ik heb uiteindelijk zooltjes geknipt van n droogloopmat, mooi glad en loopt op de tapijtkant, rubber aan de onderkant, voelt ook nog eens lekker aan voor hem denk ik en houd het prima..