Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
x_Jeanine_x schreef:Wij hebben in de eerste keer wei twee paarden met de neopreen springschoenen van EJ om gehad. En blote voeten paard zelf zonder en de andere met rubberen van Norton, omdat deze dat gewend is.
Die andere twee hebben met crossen ook neopreen om, dus vandaar deze keuze
Evony schreef:Ik heb springschoenen van Harry's Horse om bij die van mij, neopreen met een verharde achterkant.
Die van mij trapt altijd haar ijzers los/eraf dus die moet ik wel met iets om buiten zetten. Deze werken goed
kusvoorjou schreef:Ik had eerst altijd rubberen. Nou die ging zo snel kapot! Nu heb ik stoffen met plastic aan de buitenkant. (Lak) en die blijven heel. Met name omdat dat lak die zo snel scheurt denk ik!!
Reformer schreef:maudx7 schreef:
Niet kapot te krijgen, klittenband blijft "klitten", nat of droog, geen schuurplekken en vallen mooi!
Een van de weinige waar ik zeer tevreden over ben voor mijn fries met hele grote lompe voeten!
maudx7 schreef:x_Jeanine_x schreef:Wij hebben in de eerste keer wei twee paarden met de neopreen springschoenen van EJ om gehad. En blote voeten paard zelf zonder en de andere met rubberen van Norton, omdat deze dat gewend is.
Die andere twee hebben met crossen ook neopreen om, dus vandaar deze keuze
Merk je wel verschil tussen de neopreen en de rubberen of niet zo veel?
En zitten de neopreen niet in de weg ofzo tijdens t bewegen? Lijken me wel fijne springschoenen als je ze tijdens het crossen gebruikt, ga meteen
even op de EJ site kijken!
maudx7 schreef:Oh super, dankje! Vond die inderdaad wel t leukst haha.
Worden ze niet snel vies in de modderige wei? Onze wei is namelijk in het najaar net een slachtveld met al die modder enzo.
En fijne pasvorm? Heb namelijk een E-pony (D gefokt) met mini voetjes, en de springschenen gaan maar vanaf maat M, dus twijfelde of ze die wel past of dat die te groot zijn..
Evony schreef:maudx7 schreef:
Die heb ik gewoon bij de plaatselijke ruitersportzaak gehaald maar ik zal even kijken op internet!
Dankje! k ga ook even kijken of ik ze misschien kan vinden
[/quote]
heb ze inmiddels al 4 jaar