Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
. Ik ben voorstander van: bezuinig op dekjes, maar geef je geld uit aan een goed zadel, het allerbelangrijkste attribuut voor je paard.
opisop_shop schreef:ik vind mijn hulsebos heel fijn!
Kwalitatief goed, goed aan te passen door de zadelmaker en een fijne zit vind ikzelf.
ralphtdw schreef:En het grootste probleem vind ik nog het vinden van een goede zadelmaker.
Wij staan met de paarden in omgeving dronten en tot nu toe nog geen 1 gevonden waar iedereen tevreden mee is.
ook andere stal genoten niet
Hinke schreef:ralphtdw schreef:En het grootste probleem vind ik nog het vinden van een goede zadelmaker.
Wij staan met de paarden in omgeving dronten en tot nu toe nog geen 1 gevonden waar iedereen tevreden mee is.
ook andere stal genoten niet
En dat is mijn probleem nou ook!
Een goed zadel is voor mij een passend- en niet schuivend zadel maar hoewel ik mijn nieuwe zadel bij een zadelmaker had gekocht paste het toch niet.
Ik ga nu een semiboomloos zadel proberen van http://www.hidalgo-zadel.nl . Geen idee of het een goede oplossing is, maar over een week ga ik er een paar uit testen
linnnde schreef:Hinke schreef:
En dat is mijn probleem nou ook!
Een goed zadel is voor mij een passend- en niet schuivend zadel maar hoewel ik mijn nieuwe zadel bij een zadelmaker had gekocht paste het toch niet.
Ik ga nu een semiboomloos zadel proberen van http://www.hidalgo-zadel.nl . Geen idee of het een goede oplossing is, maar over een week ga ik er een paar uit testen
Haha lachen dit! Ik had over je reactie heen gelezen! Ik heb zelf een Hidalgo Venice Special II. Ik zweer erbij!
Goed om te horen dat je er zo tevreden over bent! Nu heb ik nog meer hoop voor volgende week
Hinke schreef:linnnde schreef:Haha lachen dit! Ik had over je reactie heen gelezen! Ik heb zelf een Hidalgo Venice Special II. Ik zweer erbij!
Wauw dat is toevalligGoed om te horen dat je er zo tevreden over bent! Nu heb ik nog meer hoop voor volgende week
![]()
@Robijntjah je hebt dus wel een goede zadelmaker die het goed kan aanpassen?