Redwood is uit?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_Asterix

Redwood is uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 23:16

Hoi,

Ik heb een springzadel in de kleur Redwood, daar heb ik uiteindelijk maar een hoofdstel in de kleur Oxford bij gekocht omdat ik niks anders kon vinden. Maar nu ben ik op zoek naar een singel met buikflap (springsingel) en 5-punts voortuig in de kleur redwood.

Ik heb zo'n beetje heel internet doorzocht en er wordt gewoon niks meer aangeboden in die kleur. Een aantal jaar terug waren hier verschillende collecties van, en nu is er niks meer? :(

Weten jullie nog plekken waar je redwood spullen kan kopen? Of waar je iets kunt laten maken in die kleur? :)

Neon

Re: Redwood is uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:27

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 23:55

Esther_Tommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 00:00

ik krijg wel gewoon de site te zien
misschien even de site invoeren bij google

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 06:49

In het ergste geval kun je een normale singel nemen en met een potje leerverf aan de slag gaan.
Het is natuurlijk niet zo'n allerdaagse kleur en de paardenwereld is behoorlijk modegevoelig, dus ik denk inderdaad dat ze niet meer geproduceerd worden. Je kan de fabricant van het zadel natuurlijk even mailen :)

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:01

Bij mij doet hij het gewoon...

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 10:28

De site doet het op mijn mobiel wel :)

8nnemiek schreef:
In het ergste geval kun je een normale singel nemen en met een potje leerverf aan de slag gaan.
Het is natuurlijk niet zo'n allerdaagse kleur en de paardenwereld is behoorlijk modegevoelig, dus ik denk inderdaad dat ze niet meer geproduceerd worden. Je kan de fabricant van het zadel natuurlijk even mailen :)

Ik ben niet zo handig dus dan koop ik zo'n dure singel van 150 euro en verpest ik hem :p
Ik zal de fabrikant eens mailen!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 23:29

Kentaur dealers kunnen alles van kentaur bestellen, reken wel op een lange levertijd. Dat is bij hun altijd het nadeel helaas

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:18

Devoucoux heeft ook van alles in bruin, inclusief springsingel en vijf-punts martingaal.
Ze hebben zwart, nootbruin en mahonie-bruin. Dit is een letterlijke vertaling, ik weet niet of iets ervan overeenkomt met de kleur die je zoekt?