dacht ik lichtblauwe shetlander peesbeschermers binnen te krijgen krijg ik maat pony. Bel je op, ook nog eens een onredelijke vrouw aan de andere kant van de lijn. Dat ik het paketje maar moest terug sturen op mijn eigen kosten wou ik dat niet doen dan maar retour afzender. Moeten hun dat product maar niet verkeerd leveren. Wat daar vooraf ging is ook nog eens dat ik 2 week op de peesbeschermers zat te wachten en er achter aan moest mailen voor dat ik die dingen kreeg anders had ik ze nu vast nog niet -.-' Ook heb ik ze al een keer ergens anders besteld maar die waren toen uiteindelijk niet meer leverbaar, na er zelf achteraan gemaild te hebben bleek uit eindelijk dat ze niet meer gemaakt werden.
dussss hier is eindelijk mijn vraag xD
Wie weet waar ik lichtblauwe ( of aqua blauw ) shetlander peesbeschermers kan krijgen voor minder dan 30 euro. Voor EN achter peesbeschermers. 2e hand zit ik ook niet heel erg mee... ik wil gewoon blauwe peesbeschermers zonder gezeik xD
Tweedehands wel. Moet even kijken waar ze zijn.
ik stuur je en pb
Ik ben echt specifiek opzoek naar voor en achter. Dus alleen voor peesbeschermers heb ik niet zo veel aan want die kon ik ook wel krijgen
)