Voor mijn paardje ben ik op zoek naar een set goede peesbeschermers. Nadeel van peesbeschermers vind ik echter dat de pezen er onder erg warm kunnen worden. Nu kwam ik op het internet deze peesbeschermers tegen:
Ik heb geen idee van de werking, gezien ik zelf nog niet zo inzie hoe neopreen adement kan zijn..
Jammer genoeg zijn er nog niet veel ervaringen over te vinden. Heeft iemand hier ervaring met deze beschermers? Scheelt het echt in warmte? En wat denken jullie er van?
Bengell
Geplaatst: 16-03-14 18:48
Ik heb de beschermers , maar nog niet intensief gebruikt. Heb ze nog niet heel lang . Ze lijken wel koeler te blijven, heb ze nu 2/3x omgehad en alle keren waren haar pezen droog en normale warmte, ofwel het scheelt iets .
Edit: typfout
vencedor
Geplaatst: 16-03-14 18:49
Neopereen is helemaal geperforeerd. Voel je als je eraan voelt en zie je als ze vies zijn. Ik vind het fijne beschermers maar beschadigen wel snel . Heb twe. Paar al een flinke poos,
Bedankt voor de reacties. Dan ga ik ze ook maar eens uitproberen
vur
Geplaatst: 18-03-14 17:09
Ik heb ze ook al een hele poos en het been blijft er wel wat droger onder dan de gewone, dichte beschermers. Ik ben er dus wel tevreden mee. Je moet ze wel elke keer goed schoenspoelen als er zand of modder in de gaatjes is gekomen.