De volgende keer als je een nieuw topic opent, denk er dan even aan, dat twee onderwerpen bij elkaar kunnen. Je hoeft geen aparte topics te openen. Van het bontje en de pony op de wei, kan dus bij elkaar. Wat betreft deze vraag, je mag geloof ik wel een bontje erop leggen. Vroeger (vorige pony) deed ik dit ook altijd. Ik had een bontje dat een klein beetje anders is dan het gebruikelijke bontje. Foto: (heel erg oud, sorry daarvoor xx)
LoveAmadeo: Hoezo, de vraag over het bontje gaat over het harnachement en de vraag over de pony in de wei gaat over omgang en gedrag. Als je iemand op regels wilt wijzen (die je zelf verzonnen hebt) zorg dan in ieder geval dat het logisch is wat je zegt
Bontje onder het zadel mag inderdaad gewoon zoals gezegd. Bontje op het zadel weet ik eigenlijk niet, kan me voorstellen dat het niet mag maar zou tegelijk ook niet weten waarom het niet zou mogen
Sissi87
Geplaatst: 16-03-14 15:50
_AAASCHAAA_ schreef:
Bontje onder het zadel mag, bontje op het zadel mag niet.
Waarom mag die niet op t zadel dan? Wel een gelpad voor zachte billen?
Bij deze plaats even een vraagteken bij het bontje op het zadel. Heb rondgezocht en berichten hierop zijn nog dubbel. Sommigen zeggen dat het mag en sommigen van niet. Het zou aangepast worden in het reglement maar of dat nou al gedaan is?