Equest, helemaal naar wens samen te stellen. En blijven echt super mooi. o.a. verkrijgbaar bij www.eventingshop.be
Heb dressuur en crossdekjes van (die ook super onder mijn nieuwe springzadel blijven liggen) En ze blijven echt heel erg mooi. Heb ze nu nog. 3 jaar geloof ik, intensief wedstrijdgebruik bij meerdere paarden.
Scapa slijt nog best wel hard in vergelijking met bijvoorbeeld Schockemohle of Eskadron (cotton). Ik gebruik meestal Schockemohle maar ook de andere twee merken regelmatig.
Scapa vind ik te kort! Zadel ligt net (niet) op die dikke achterste rand. Schockdmohle krimpt en vervormd bij mij in de was, echt zonde. Ik vind polypads wel heel fijn en idd die Vera noemt!
Wow Sarah echt? Wij wassen alle dekjes na maximaal 3x gebruiken maar de Schockemohles zijn niet vervormd of gekrompen, Scapa krimpt daarintegen wel. Ja de hele oude Schockemohles waar ik inmiddels al 5 jaar mee rijd beginnen nu wat kleiner te worden en wat vaal. De nieuwe versies met gladde onderkant blijven echt super mooi.
Ja echt zo zonde! Had een super mooi wit sjabrak met 2 biesjes er om, een donkerbruine en een lichtbruine. Maar hij is best wel vervormd en gekrompen. Echt heel jammer.
ik gebruik altijd de BR events. zijn prima en makkelijke dekjes.
Het dek dat Lielle noemt is inderdaad top! Staat ook op mijn verlanglijst
Lielle
Geplaatst: 19-03-14 13:35
Ze blijven ook echt mooi. Ik heb een bruine onder mijn dressuurzadel en een rode voor de cross. Verkleuren of krimpen niet, schuiven niet, ben er superblij mee
Laatst bijgewerkt door Lielle op 19-03-14 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt
HV polo! blijft goed op z'n plaats liggen en neemt ook veel vocht op.
Icrack
Geplaatst: 21-03-14 20:04
Helemaal met Diezel eens! Ik heb ze zowel onder mijn dressuur als springzadel, ze blijven erg mooi, vormvast, ook na veelvuldig wassen. Ik wil zelf de atc van Anky ook nog eens proberen. Maar HV Plo zweer ik bij.