Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
thirzanaomi schreef:Waarom wil je peesbeschermers in het land om? Ze doen meer kwaad dan goed.

xxShirleyyy schreef:Ze heeft 2jaar geleden een operatie aan der been gehad en heeft daar een bobbel aan overgehouden die ze erg makkelijk raakt omdat ze vrij lomp is, heeft nu 3,5 week zonder peesberschermers gelopen en heeft dinsdag in het land dat weer open geslagen dus daarom willen we die weer omdoen aangezien dit altijd vrij gevoelig blijft en als ze er tegen aan blijft slaan/tikken dan heeft ze geen benen meer over straks
thirzanaomi schreef:xxShirleyyy schreef:Ze heeft 2jaar geleden een operatie aan der been gehad en heeft daar een bobbel aan overgehouden die ze erg makkelijk raakt omdat ze vrij lomp is, heeft nu 3,5 week zonder peesberschermers gelopen en heeft dinsdag in het land dat weer open geslagen dus daarom willen we die weer omdoen aangezien dit altijd vrij gevoelig blijft en als ze er tegen aan blijft slaan/tikken dan heeft ze geen benen meer over straks
Deze reden wist ik niet. Dan snap ik dat je ze om doet. Maar er zijn zat mensen die ze zomaar omdoen. Het paard voelt dan niets als hij tikt, en zal minder op zijn benen letten.

Amiigo schreef:loisbr96: T ziet er allemaal erg leuk uit die roostertjes maar dat werkt niet zo best. T'is meer dat het nu een hype is dat de pezen te warm worden en dat er daarom zo;n dingen gemaakt worden
Ik zou die van pessoa aanschaffen, t zijn best dure dingen maar als je paard een peesklap heeft is een stuk duurder