wat voor peesbeschermers

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xxShirleyyy

wat voor peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 20:02

Heeeyy,

Ik ben op zoek naar peesberschermers voor mijn paard voor in het land die van binnen lekker zacht zijn en niet al te warm worden dus ook ventileren maar aan de buiten kant wel harder zijn zodat wanneer ze gek gaat doen ze der been niet kan kapot slaan.

iemand ideeën?

Thirza_99

Re: wat voor peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:16

Waarom wil je peesbeschermers in het land om? Ze doen meer kwaad dan goed.

xxShirleyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 20:20

Ze heeft 2jaar geleden een operatie aan der been gehad en heeft daar een bobbel aan overgehouden die ze erg makkelijk raakt omdat ze vrij lomp is, heeft nu 3,5 week zonder peesberschermers gelopen en heeft dinsdag in het land dat weer open geslagen dus daarom willen we die weer omdoen aangezien dit altijd vrij gevoelig blijft en als ze er tegen aan blijft slaan/tikken dan heeft ze geen benen meer over straks

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:30

thirzanaomi schreef:
Waarom wil je peesbeschermers in het land om? Ze doen meer kwaad dan goed.

Waarom zouden goed geventileerde peesbeschermers meer kwaad doen dan goed? Ben benieuwd.

TS, dit zouden ideale peesbeschermers zijn voor op de wei, harde schaal en toch goede ventilatie.

Afbeelding

Bovenstaande zijn de (duurdere) Pessoa's en HH maakt er nu blijkbaar ook.

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:48

xxShirleyyy schreef:
Ze heeft 2jaar geleden een operatie aan der been gehad en heeft daar een bobbel aan overgehouden die ze erg makkelijk raakt omdat ze vrij lomp is, heeft nu 3,5 week zonder peesberschermers gelopen en heeft dinsdag in het land dat weer open geslagen dus daarom willen we die weer omdoen aangezien dit altijd vrij gevoelig blijft en als ze er tegen aan blijft slaan/tikken dan heeft ze geen benen meer over straks

Deze reden wist ik niet. Dan snap ik dat je ze om doet. Maar er zijn zat mensen die ze zomaar omdoen. Het paard voelt dan niets als hij tikt, en zal minder op zijn benen letten.

xxShirleyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 20:51

thirzanaomi schreef:
xxShirleyyy schreef:

Deze reden wist ik niet. Dan snap ik dat je ze om doet. Maar er zijn zat mensen die ze zomaar omdoen. Het paard voelt dan niets als hij tikt, en zal minder op zijn benen letten.

Jaa klopt ben er ook niet echt een voorstander van maar aangezein ze pas net 4 is en der been nu gewoon te gevoelig is wil ik geen risico nemen

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 22:06

loisbr96: T ziet er allemaal erg leuk uit die roostertjes maar dat werkt niet zo best. T'is meer dat het nu een hype is dat de pezen te warm worden en dat er daarom zo;n dingen gemaakt worden :))

Ik zou die van pessoa aanschaffen, t zijn best dure dingen maar als je paard een peesklap heeft is een stuk duurder :P

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 22:12

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 22:24

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 22:41

Amiigo schreef:
loisbr96: T ziet er allemaal erg leuk uit die roostertjes maar dat werkt niet zo best. T'is meer dat het nu een hype is dat de pezen te warm worden en dat er daarom zo;n dingen gemaakt worden :))

Ik zou die van pessoa aanschaffen, t zijn best dure dingen maar als je paard een peesklap heeft is een stuk duurder :P

Oké dat wist ik niet, weer wat geleerd :)