Hee bokkers ik had een vraagje ik heb mijn pony half jaartje geleden verkocht aan mijn oom en tante voor men nichtje maar ik heb er een zadel bijgegeven maar dat zadel ligt gewoon niet goed meer de pony is een merens en 20 jaar oud heeft beetje ingezakte rug en een redelijke hoge schoft Door de ingezakte rug Mijn vraag was nou wat voor zadel is het beste voor de pony er word niet veel meer mee gereden dus hoeft geen hele dure te zijn maar wel een passende En welke zit maar is het beste voor een klein dun meisje van 12 ?
Ja dat heb ik ook gedaan en er komt er een langs maar moet ze dan teruggesneden kamer hebben.of juist een extra hoge kamer ? en wat is de beste zit.maat voor een klein dun meisje ?
Zo duur zijn inderdaad de 2e hands boomloze zadeltjes niet meer.
xSlvna
Geplaatst: 08-03-14 20:13
Ik zou inderdaad voor een 2e hands gaan, maar wel echt een Barefoot! Geen goedkoop merk (ook niet bij leerzadels). Mijn 'oudje' (24 jaar) heeft ook een 'nieuw' zadel gekregen, een Ainsley, maar ze heeft geen erge doorgezakte rug.
Via een oproepje in dit topic ben ik voor een hele zachte prijs aan een prachtige limited edition barefoot cheyenne gekomen! Het enigste zadel wat op mijn pony past (heb in 2 jaar tijd 15 zadels geprobeerd)