Hallo, ik heb een vraag over bontjes. Ik rij al een paar jaar met een sectolin bontje onder het zadel, maar ik merk dat het bontje verslechterd. Weten jullie een goed betaalbaar merk waar ik een bontje kan kopen? Het liefst wel met ruggengraat vrijheid.
@yamcha , ja klopt goedkoop en goed niet nee maar ik bedoel meer goedkoop in de vorm van 70 euro in plaats van 100 (zoals christ). Maar bedankt, ik ga inderdaad weer voor sectolin denk ik, bevalt me prima
yamcha ja zeker goede kwaliteit, en ook betaalbaar, zie alleen wel als ik hem 1 keer in de regen gebruikt heb dat hij helemaal vies en stug is geworden, en ik rij graag buiten door weer en wind. Dacht er eerder ook aan om gewoon een gelpad te kopen maar ik heb een cognac kleur zadel bij een donkerblauw dekje dus ik vond het bontje ook heel mooi staan (heb een zwarte pony) dus vandaar dat ik toch weer opnieuw een bontje wil nu
Marktplaats is een uitkomst misschien voor je ... Ik heb een Sectolin voor onder de 50 euro gekocht. Paar keer gewassen om er zeker van te zijn dat er niks in zou kunnen zitten en heb er een geweldig bontje aan. Ziet er echt uit als nieuw.
Hoixo
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-14 16:15
Yamcha ja misschien wel, ga gewoon even kijken en advies vragen. Maar ik denk dat ik toch weer voor een bontje ga omdat ik het echt hele mooie dingen vind
Ik heb een vraagje Ik heb een wintec zadel met een verstelbare boom nou heb ik voor een beetje weinig ruimte. Is het verstandig een bontje te gebruiken? En zo ja welk merk is fijn?
Ik heb een vraagje Ik heb een wintec zadel met een verstelbare boom nou heb ik voor een beetje weinig ruimte. Is het verstandig een bontje te gebruiken? En zo ja welk merk is fijn?
Als je te weinig ruimte hebt zou ik er geen bontje onder doen. Dit maakt de ruimte nog smaller.
meiske1577
Geplaatst: 10-03-14 17:31
meganxzandu schreef:
Je kan de boom dan heel gemakkelijk aanpassen toch?