Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze hebben een goede pasvorm en zijn eigenlijk best wel mooi. Moet alleen erg wennnen aan de pensluiting, ben klitterband gewend. Begin er nu wel handig mee te worden.Pasterza schreef:Tot nu bevallen ze prima. Ze hebben een goede pasvorm en zijn eigenlijk best wel mooi. Moet alleen erg wennnen aan de pensluiting, ben klitterband gewend. Begin er nu wel handig mee te worden.
Alleen de strijklappen moeten nog enigzins in model komen. Die zaten opgepropt in zo'n 'handig' opbergtasje. Vind strijklappen sowieso ondingen, had liever kogelbeschermers gehad maar die kon ik niet vinden.
Borriee schreef:Dan loop je de pezen juist kapot, zou typisch zijn, je doet immers bescherming om zodat de benen goed blijven
Maris schreef:Ik heb ze van Veredus. super fijne beschermers, ze vallen niet mega ruim.
.
dat is volgens mij ook de reden dat veel mensen de benen afpuiten wanneer deze warm zijn, om 'de schade van het rijden' weer te herstellen. Dat is hetgeen wat ik weet, maar misschien zit ik er wel naast
Jotoma schreef:Zonde dat je niet naar crossbeschermers hebt gekeken. Daar heb je veel meer keuze in leren, aircooled en juist geen neopreen. Heb zelf de PE air cooled, deel leer, komt geen zand/water tussen en geen warme pezen na t rijden.
Pasterza schreef:Ik heb sinds kort lederen peesbeschermers en strijklappen van Rider Pro. De binnenkant is van zacht kalfsleer.
lynn3dekker schreef:Pasterza schreef:Ik heb sinds kort lederen peesbeschermers en strijklappen van Rider Pro. De binnenkant is van zacht kalfsleer.
Ik wil ze zonder leer dus de rider pro peesbeschermers rexin
Ik heb nodig maat pony (20 cm lang)
Maar omdat alles anders valt wil ik weten welke maat jij hebt en hoelang die dan ongeveer is mvg lynn