Bruine singel met koperen gespen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Bruine singel met koperen gespen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 08:10

Ik ben opzoek naar een bruine singel met koperen gespen. De enige singel die ik heb gevonden is een podium singel, die is ookal 110 euro excl.
Zaldi heeft ze ook, maar die gespen zijn de licht, ik zoek echt de donkere kleur goud/koper.
Losse rolgespen zijn niet te vinden, al geprobeerd.
Iemand een idee?

Liselot

Re: Bruine singel met koperen gespen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 08:36

Ik heb er destijds ook naar gezocht en er is heel lastig aan te komen. Heb het zelf toen maar laten varen en een kentaur singel gekocht. Gespen waren wel RVS, maar dat zag geen kip :D
Denk dat custom, hulsebos e.d. wel een singel voor je kan maken, maar denk ook dat je dan duurder uit bent dan de podium

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 08:42

Ik denk dat je de kleur 'brons' bedoelt. Dat bestaat in een gele en een donkere uitvoering. Misschien een bruine singel kopen dat je bevalt en bij www.boomsma.nl de gespen kopen die je mooi vindt en een zadelmaker vragen de gespen te vervangen?
't Is maar een ideetje.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:39

Sandrina schreef:
Ik denk dat je de kleur 'brons' bedoelt. Dat bestaat in een gele en een donkere uitvoering. Misschien een bruine singel kopen dat je bevalt en bij http://www.boomsma.nl de gespen kopen die je mooi vindt en een zadelmaker vragen de gespen te vervangen?
't Is maar een ideetje.

Bij boomsma hebben ze die gespen niet (toch niet goudkleurig). Ik ben er ook al lang naar op zoek :+ inderdaad de podium, maar ik vind het ook wat veel gewoon omdat de gespen dan koper zijn...

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 21:16

Klopt Leen.. En Lot je weet toch hoe ik ben :P vind het zo'n bij elkaar gepakt spul als ik niet alles in dezelfde kleur heb :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:38

Ik ben ook echt een zeikerd daarmee, maar helaas nog niet voor een redelijke prijs kunnen vinden. Heb alles bruin met goudkleurig beslag, en kan me er echt aan ergeren als één ding niet zo is. Maar gelukkig valt de singel niet zo op. Anders als ik een keer geld over heb maar laten maken :=

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 22:30

Kieffer heb ik een zwarte van met koperen gespen. Misschien maken ze die ook in bruin? Gespen van echt koper verkleuren wel snel. Ik heb ze altijd zo donkerkoper.... Dus misschien toch zaldi bekijken?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 22:44

Ik heb inderdaad een podium en dat was ook de enige die ik kon vinden, kant en klaar.. op maat maken was nog duurder dus daarom de podium maar genomen hij bevalt wel goed moet ik zeggen.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 22:46

zorro schreef:
Ik heb inderdaad een podium en dat was ook de enige die ik kon vinden, kant en klaar.. op maat maken was nog duurder dus daarom de podium maar genomen hij bevalt wel goed moet ik zeggen.

Zorro zit er ook elastiek in? Staat niet bij de beschrijving nl :) en kan het op de foto ook niet zien

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 13:45

Nee hij heeft geen elastiek!