Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) verder is de kreet 2nd hand (2e hands) bepalen voor een lagere waarde en ook dat het geen leer is (dat wordt ook duurder ingeschat).
je moet ht niet té gek maken, maar een beetje lukt best.
Citaat:Priority Mail International®.
Max. length 60", max. length plus girth combined 108"
6 - 10 business days $86.00 online price $76.82

Beloven schreef:Elcid waar haal jij vandaag dat ik een westernzadel laat overkomen?
Het gaat hier om een wintec zadel dat ik over wil laten komen. Ik wil geen leren zadel en de zadelmaker komt woensdag langs met een wintec dresuur (zelfde model) dus dan heb ik zowiezo wat zekerheid van het passen.
$350 + $100 = $550 x 1.3 = 715 = 515 euro.
Bespaart mij alsnog paar honderd euro.
. Beloven schreef:Elcid waar haal jij vandaag dat ik een westernzadel laat overkomen?
.
, beetje verkeerd gekeken
Zadel en Amerika = westernzadel ( dacht ik, dus!)Beloven schreef:Hallo,
geen idee of het hier goed staat maar ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen.
Ik ben rond aan het kijken voor de Wintec pro met contourbloc, nu is deze in Nederlands op zijn goedkoopste 700 euro. Ik heb het zadel op ebay gevonden voor 350 doller (2e hands, nieuw zeg maar), alleen weet deze man niet hoe die het zadel naar Nederland moet verzenden. Heeft iemand hier de tip voor mij? Zodat ik deze man makkelijk kan vertellen hoe hij dit kan verzenden naar Nederland, of zijn er bokkers in Amerika die het willen ontvangen en zo naar mij toe kunnen sturen. Dit zou mij een hoop geld schelen natuurlijk.
Ook heb ik andere ebay advertenties gezien en dan zou ik zo'n 700 dollar kwijt zijn voor het zadel, volgens mij is het verzenden hiernaartoe max. 130 dollar dus dan ben ik rond de 600 euro max kwijt voor het zadel. Scheeld toch weer 100 euro. Is dit het risico waard? Ik weet dat paypal je verzekerd. En hoe zit dit met de douane?
Groetjes
.