Welke frontriem bij premiera monaco

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Aco

Welke frontriem bij premiera monaco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 16:59

Hallo medebokkers :) !

Een tijdje geleden heb ik de premiera monaco gekocht voor mijn paardje.
Ik vind het een prachtig hoofdstel maar begin me nu wat te storen aan het simpel, rondgedraaid frontriempje dat erbij zit.
Nu zou ik graag een nieuwe frontriem kopen maar heb niet echt een idee welke met dat ik ook wat bang ben dat het 'te veel bling bling' wordt doordat de neusriem al in het lak is en toch redelijk breed is.

Zijn er hier nog op bokt die de premiera monaco hebben en er een bling bling frontriem ophangen hebben? Misschien kunnen jullie er een foto van tonen om elkaar, en zeker mij, een ideetje te geven hoe het er telkens uitziet :D

Misschien ook even vermelden: mijn merrie is zwart en heeft enkele witte haren op haar hoofd, maar niet veel, het is dus geen echt wit kolletje.
Ik zie heel graag veel bling bling en vooral roze en zou eventueel een 3dubbele willen maar waarschijnlijk is dit een beetje teveel van het goeie. :o , al twijfel ik met dat er nu zeer veel zwart is...

Ik zou zeggen, toon jullie frontriem en help mij uit mijn moeilijke keuze ;)

(Ik hoop dat het hier juist staat)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 17:03

Ik heb deze combinatie
Afbeelding

Ik dacht dat het teveel bling zou zijn gezien ze ook nog een grote witte bles heeft maar het staat goed. Moet wel zeggen dat ik persoonlijk niet meer bling zou willen hebben aan mn frontriem.

Overigens is de frontriem net als het hoofdstel van hypostore. Wel vallen er regelmatig steentjes uit. Zou dus voor een kwalitatief betere frontriem gaan :)

Aco

Re: Welke frontriem bij premiera monaco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 21:29

Bedankt Carolaaxxxx voor de reactie.
Bij jou zou ik ook niet echt meer bling bling bij doen, maar dit komt waarschijnlijk door de mooie witte bles.
Doordat mijn merrie bijna niets heeft van wit heeft dacht ik dat veel bling bling wel mooi zou zijn al begin ik nu te twijfelen met dat mijn hoofdstel wit onderlegt is.

Ik zoek nog even een foto zodat het voor jullie wat duidelijker zou zijn.