Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Marjolijnvdh schreef:Waarom heb je een onderlegger nodig?, dat zou mijn eerste vraag zijn. Wanneer je daar een antwoord op hebt kun je gericht zoeken naar de juiste onderlegger. Want moet er een lichte correctie aangebracht worden of wil je gewoon iets onder het zadel hebben?
Elco schreef:Ik zou gewoon een zadelpasser laten komen en je zadel laten opvullen..Alles wat je er extra er onder doet zijn lapmiddelen en maakt het kussenkanaal alleen maar smaller..
). Vind een schaapje toch wel fijn op een "spierloos" ruggetje in tegenstelling tot een pad, misschien gevoelsmatig maar toch een fijner idee. Gebruik wel altijd een schapenbontje met ruggegraatvrijheid ander krijg je inderdaad gauw dat de kamer zo vol raakt.
. Marjolijnvdh schreef:Is de bespiering weggevallen naast de schoft? Zo ja, wat is daar de reden van?, dat zou mijn eerste vraag zijn. Want dat kan verschillende redenen hebben en ik ga er vanuit dat wanneer je een probleem hebt, je eerst de oorzaak moet vinden om tot de juiste oplossing te komen.
Vaak heeft een probleem verschillende oplossingen, de juiste hangt af van de situatie.