Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Janine1990 schreef:Die ga je niet wit krijgen met bleek of textielverf. Is geen 100% katoen.
Ik heb zelf eens een witte broek getracht rood te verven. Alleen de binnenkant werd rood. De buitenkant kreeg een perzikkleur. Gewoon vanwege het soort stof.
Kaitlyn schreef:Ik denk dat je dit niet meer wit gaat krijgen. Waarom gebruik je 'm niet met blauw randje?
Als jij nog maar 5 cent hebt en een schuld bij je ouders, waarom koop je dan een nieuwe en waarom wil je dan nog meer geld in je verwassen oornetje steken?
barrymuis schreef:Janine1990 schreef:Die ga je niet wit krijgen met bleek of textielverf. Is geen 100% katoen.
Ik heb zelf eens een witte broek getracht rood te verven. Alleen de binnenkant werd rood. De buitenkant kreeg een perzikkleur. Gewoon vanwege het soort stof.
En een donker oornetje lichter krijgen gaat niet goed lukken.
Meestal werkt van licht naar donker beter ik zou de moeite ook niet doen.
Als ik de foto zo bekijk is die witte rand een soort biesje die kan je er ook vanaf halen en naai je een andere kleur erop of laat hem eraf is net weer wat anders.
je kunt ook 1 van je oornetjes verkopen dan heb je nog iets van je geld terug in plaats van geld gaan uitgeven aan iets wat niet gaat lukken.
En als die lang in de bleek heeft gelegen gaan zoals al eerder is gezegd waarschijnlijk de gaten er in vallen.
Die rommel tast de hele stof aan.
Janine1990 schreef:Kaitlyn schreef:Ik denk dat je dit niet meer wit gaat krijgen. Waarom gebruik je 'm niet met blauw randje?
Als jij nog maar 5 cent hebt en een schuld bij je ouders, waarom koop je dan een nieuwe en waarom wil je dan nog meer geld in je verwassen oornetje steken?
Joh, wie ben jij om je daar mee te bemoeien?
Ik denk dat bemoeienis van haar ouders wel genoeg is.
Kaitlyn schreef:Joh, wie ben jij om je hierover op de tenen getrapt te voelen?
Vond het alleen apart dat TS neerzet dat ze geen geld heeft en schuld bij haar ouders en dan wel een nieuwe koopt en nog meer geld in een oornetje wil steken waarvan het niet uitmaakt dat het kapot gaat.
TS: Het kan inderdaad een leuk cadeautje voor een vriendin zijn! Blauw met bruin is toch best leuk?