Rhino

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

liiza

Rhino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 21:01

Voor m'n lieve pony vriend ben ik opzoek naar de bruin-beige geruite Rhino deken zonder hals (of met afneembaar halsdeel) Het gaat om onderlengte 125.

Wie kan mij helpen?

Afbeelding

Sorry als ik iemand zijn of haar foto heb gebruikt, deze kwam ik tegen via Google.
Helaas zonder verder deken succes ;)

upendo

Re: Rhino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 21:03

Zet eens een advertentie op de boktmarkt! :)

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 21:54

upendo schreef:
Zet eens een advertentie op de boktmarkt! :)

Dat zal ik gelijk eens doen! Dankje ;)

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 22:40

Deze zijn niet meer te verkrijgen. Je hebt ze alleen in deze kleur met hals (en heel misschien nog met afneembare hals). 200 gram is navy met navy bies en 370 gram is navy met een tan kleurige bies.

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 23:05

xmarliez schreef:
Deze zijn niet meer te verkrijgen. Je hebt ze alleen in deze kleur met hals (en heel misschien nog met afneembare hals). 200 gram is navy met navy bies en 370 gram is navy met een tan kleurige bies.

Deze dekens ben ik ook nog niet tegen gekomen. Heb je enig idee waar deze te verkrijgen zijn? Wellicht hebben zesaar de andere nog.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 07:44

Het probleem is (zoals ik vernomen heb van dochorse.nl) dat er nieuwe kleuren komen en de oude voorraad winterdekens dus uitverkocht worden.
http://www.dochorse.nl/rhino-pony-wug-medium.html
Zoals deze is met een klein halsje maar er is nog maar 1 maat beschikbaar en bij paardendrogist.nl niet eens meer beschikbaar. Ik denk dat je net te laat bent.. omdat er dus nieuwe kleuren komen en de oude kleuren uit het assortiment gaan. Daarom dat ze nu ook in de aanbieding zijn.

Ik heb toevallig afgelopen week alvast dekens gekocht voor mijn nieuwe paard en ik had geluk want de maat die ik denk dat hij hebben moet was nog verkrijgbaar maar als het dadelijk niet past dan kan ik hem niet meer een maat groter of kleiner kopen want die zijn er dan niet meer..
Het is nu een beetje einde van het seizoen en iedere webwinkel heeft uitverkoop gehad dus dan zijn er nog maar een aantal maten beschikbaar.

liiza

Re: Rhino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 10:37

Bedankt voor je reactie! Ik ga het even afwachten :)