mening zadels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

goldunicorn

mening zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 15:52

Hallo,
ik zou graag jullie mening willen weten over de zadels Butet of Prestige Michel Robert.
Ik ben een springruiter. Welk zadel raden jullie mij aan?

Alvast bedankt!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: mening zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 16:10

RUI -> HAR

goldunicorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 16:13

C_arola schreef:
RUI -> HAR

? Ik snap het niet?

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 16:18

Je had hem verkeerd gezet, hij is verplaatst voor je.

goldunicorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 16:52

noorhermans1 schreef:
Je had hem verkeerd gezet, hij is verplaatst voor je.

ahhh oke danku!

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 19:00

Als je meerdere paarden per dag rijd zou ik zeker voor Butet (cwd, devoucoux, antares) gaan.. Als je 1 paard per dag rijd is prestige ook prima. ik vind Butet betere kwaliteit en slijt minder snel dan prestige michel robert. Ik zie vaker Prestige zadels voorbij komen die na 1 of 2 jaar helemaal ''af'' zijn wanneer er meerdere paarden mee word gereden.

goldunicorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-14 12:44

carien13 schreef:
Als je meerdere paarden per dag rijd zou ik zeker voor Butet (cwd, devoucoux, antares) gaan.. Als je 1 paard per dag rijd is prestige ook prima. ik vind Butet betere kwaliteit en slijt minder snel dan prestige michel robert. Ik zie vaker Prestige zadels voorbij komen die na 1 of 2 jaar helemaal ''af'' zijn wanneer er meerdere paarden mee word gereden.

Oke bedankt! :)

WatchNow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:38

Ik spring met stubben, op zich wel goede zadels maar ik vind de zitting nogal hard. Als ik nu een nieuw zadel zou kopen dan zou ik antares kopen, die vind ik echt zalig zitten.

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 11:46

Butet, Antares, Devocoux... Allemaal goede kwaliteit, zitten zalig en zeker om meerdere paarden mee te rijden. Maar de service bij die Franse merken.. :( zou daar niet teveel op rekenen. Maar voor het comfort en de duurzaamheid kun je beter deze hebben dan Prestige, die slijten wat sneller, alhoewel die ook prima voldoen.

goldunicorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 16:55

MissMiekjee schreef:
Butet, Antares, Devocoux... Allemaal goede kwaliteit, zitten zalig en zeker om meerdere paarden mee te rijden. Maar de service bij die Franse merken.. :( zou daar niet teveel op rekenen. Maar voor het comfort en de duurzaamheid kun je beter deze hebben dan Prestige, die slijten wat sneller, alhoewel die ook prima voldoen.

Oke danku :)

goldunicorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 16:56

WatchNow schreef:
Ik spring met stubben, op zich wel goede zadels maar ik vind de zitting nogal hard. Als ik nu een nieuw zadel zou kopen dan zou ik antares kopen, die vind ik echt zalig zitten.

danku :)