Winterdeken met hals

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

Winterdeken met hals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 10:11

ALs dit topic hier niet goed staat mag het verplaatst worden.

Hoi allemaal,

Ik heb sinds dit jaar een Harry's horse thor deken (400 gram) gekocht met losse hals. Nu schuurt het halsstuk bij de schoft tot halverwege de manen alleen waardoor mijn paard op dat stuk minder manen heeft gekregen. Van de andere helft van de manen tot de oren is er verder niks aan de hand. Wie weet wat ik hieraan kan doen eventueel?

Het gaat er niet om of een hals wel of niet nodig is etc maar het gaat er dus om of iemand weet wat ik eraan kan doen dat de deken op die plek zo schuurt. Aan de binnenkant van de hals is geen aanleiding te zien waarom die schuurt.

Anoniem

Re: Winterdeken met hals

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 10:14

Toch de pasvorm niet optimaal.

Ik heb deze deken ook gehad, precies hetzelfde. Deken de deur uit. Horseware deken erin en nooit meer last gehad!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 10:22

Ik heb het ook gehad met een halsdeken, deken af gedaan en na een paar dagen had ie een kale plek op zn hals..

Gelijk deur uitgedaan en gaan we inderdaad kijken naar een Horseware (mogen er eerst 1 op proef van kennis :) ).

Voor foto moet je maar even Pb sturen, ziet er niet super lekker uit namelijk :+.

liiisette

Re: Winterdeken met hals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 12:20

Hmm dus daar ligt t aan, en weten jullie of daar helemaal niks aan te doen is? Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar zo n hals deken maar er is al vrij weinig keus in alle soorten vindt ik persoonlijk dus was er juist zo blij mee.

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 12:22

Mijn HW dekens met hals schuren niet, misschien toch kijken naar een andere deken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 12:30

liiisette schreef:
Hmm dus daar ligt t aan, en weten jullie of daar helemaal niks aan te doen is? Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar zo n hals deken maar er is al vrij weinig keus in alle soorten vindt ik persoonlijk dus was er juist zo blij mee.

Een horseware deken met hals nemen dat heb ik ook :)