Beenbescherming, voor of achter?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hemasa

Beenbescherming, voor of achter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 23:52

Misschien heb ik een beetje een onduidelijke titel gekozen, maar ik wil graag de beenbeschermers uit onderstaande link aanschaffen en ik snap niet hoe het zit met voor en achter.
Ik weet dat je voor de achterbenen een ander model nodig hebt en vaak ook één maat groter, maar op de site van Epplejeck staat alleen dit model van de blauwe beschermers. Er staat niet bij of dit voor of achter is en er staat dus ook geen ander modelletje in de lijst met beschermers..

Ik hoop dat iemand het even toe kan lichten en anders stuur ik wel een berichtje naar Epplejeck. :)

Edit: oeps, link vergeten, erg handig.

http://www.ej.nl/products/10000036/3030 ... NERS+HARRY

Suus___

Re: Beenbescherming, voor of achter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:55

Er staat in de tekst dat de standaard maar m is voor de voorbenen en l voor achter. Lijkt me vrij duidelijk toch? :)
Er is dus maar 1 model

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 00:04

"standaard maat voor het voorbeen is Medium en achterbeen de maat Large. Bij een paard met zwaarder beenwerk wordt voor de voorbenen de maat Large en voor de achterbenen de maat Extra Large geadviseerd"

Deze kunnen dus voor zowel de voor, als de achterbenen. Alleen raden ze je aan een maatje groter voor achter te nemen.

Hemasa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 00:06

Oh, lezen is ook een vak apart. :') Bedankt

Nora_nora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:58

Idd er is geen ander model voor de achterbenen. Gewoon dezelfde maar dan een maat groter nemen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:04

Ze raden een maatje groter aan voor achter, maar genoeg paarden kunnen geen grotere maat aan de achterbenen, zul je echt even moeten proberen :)

Wij hebben de BR Pro Max voor ons paard, 4 benen full :)