Iemand ervaring met Symbion zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

baronnetje

Iemand ervaring met Symbion zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 14:36

Hallo,

Vandaag is de zadelmaker langs geweest bij mijn KWPN ruin van 4 jaar. Het zadel wat ik bij de koop (2maanden geleden) over heb gekocht lag dus helemaal niet goed. Zal je altijd zien! Nu had de zadelmaker een Symbion zadel bij zich waar mijn paard meteen beter onder ging lopen. Hij is namelijk nog al kort gebouwd en het vorige zadel was echt te lang.

Nou is mijn vraag hebben mensen ervaring met een Symbion zadel? Voor mij is het merk onbekend en ik weet dus niet of de prijs kwaliteit goed is van dit zadel?

Iemand die me meer informatie kan geven. :o

DiantaM

Re: Iemand ervaring met Symbion zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:30

Ik heb er op proef gereden en mijn paard lieper fijn onder. Verder ken ik het ook niet.

Leeuw74

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 13:50

Mijn ervaring en die van een stalgenootje, zijn super met een symbion zadel. Hele goede kwaliteit. Mijn zadel is helaas door niet meer te ' sporten' met mn paard te breed geworden en staat nu te koop..(symbion zadel 18 inch)

loeske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 13:54

Heerlijke zadels!! Gisteren heb ik mijn 2e symbion gekocht.
Ik zou niet anders willen. (En super service!!)

Brasses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:45

ik heb ook symbion zadel! rijdt er nu al 3-4 jaar met plezier mee, hele fijne zadels en een goede kwaliteit! leer verkleurd alleen wel een beetje als je het niet goed onderhoud, maar dan moet je dat gewoon doen :)