Ik ben op zoek naar een setje in indianenstijl van touwhalster, neckrobe, teugels en halstertouw. Goede kwaliteit en toch niet te duur. Welke bokkers of sites raden jullie mij aan?
Deze raad ik ook aan. Heb bij hen toen ook een bestelling gedaan en ben daar zeer tevreden over! Mooie, stevige kwaliteit. Heb er zelfs een wandeling van 5km mee gemaakt met mijn zeer jonge paard
taverno
Geplaatst: 04-02-14 22:01
joleinn schreef:
Iemand ervaring met Lovelance?
Ik alleen met de touwhalsters.Is me goed bevallen,snelle service.
Ik twijfel alleen nogal tussen de combinatie van kleuren.. Wat zouden jullie kiezen voor een vos?
Optie 1: Touwhalster: babyblauw. Neus- en kopstuk babyblauw-donkerbruin Neckrope: donkerbruin. Flosje babyblauw-donkerbruin (als dat kan?) en verdere afwerking babyblauw Teugels: donkerbruin. Afwerking babyblauw en met zilverkleurig beslag (als dat kan?) Leadrope: donkerbruin. Afwerking babyblauw en met zilverkleurig beslag (als dat kan?)
Optie 2: Touwhalster: donkerbruin. Neus- en kopstuk babyblauw-donkerbruin Neckrope: babyblauw-donkerbruin. Flosje donkerbruin en verdere afwerking donkerbruin Teugels: donkerbruin. Afwerking babyblauw-donkerbruin en met zilverkleurig beslag (als dat kan?) Leadrope: donkerbruin. Afwerking babyblauw-donkerbruin en met zilverkleurig beslag (als dat kan?)