Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) Nies_ schreef:Ze is 15.. Kom op zeg, toen kocht ik 2/3 paard én een zadel.
Maartje1990 schreef:Nies_ schreef:Ze is 15.. Kom op zeg, toen kocht ik 2/3 paard én een zadel.
Maar niet iedereen is zoals jij.
Mijn ouders hadden liever niet dat ik deed werken, ik moest mij op mijn studie concentreren. Ik deed thuis wel wat en in de zomer. Pas op m'n 16e mocht ik gaan werken.
Maar ts mocht je wél werken kun je of het helemaal zelf betalen of kijken in overleg met je ouders of jullie beide iets betalen?
Nies_ schreef:Dan koop je wat minder dingen die niet nodig zijn en dan voila. Geld voor een zadel. Je kunt ook problemen maken die er niet zijn he.
Bizzybijtje schreef:Nies_ schreef:Dan koop je wat minder dingen die niet nodig zijn en dan voila. Geld voor een zadel. Je kunt ook problemen maken die er niet zijn he.
Met alle respect maar wie ben jij om te zo te kunnen bepalen dat de TS wel geld zat heeft???
Ik had op die leeftijd -ondanks mijn bijbaantje- echt geen geld om een zadel te kopen. Nu nog steeds niet maar goed als student heb je bijna nergens geld voor