Ik ben eigenlijk op zoek naar een sjabrak/zadeldekje met de dikte van een goede westernpad maar dan de vorm van een engels zadel... Enige tips?
Het gaat zo goed met mijn oude paard dat we af en toe weer wat ritjes willen maken omdat hij er enorm van geniet. Maar hij heeft niet meer echt bespiering dus ik ben bang dat zijn huidige dekje (een haf pad en een barefoot) te dun zijn...
Qhp pad? Ook niet zo duur. Geen idee of het zo dik is als een western pad, maar zijn wel dik iig.
Lotje199
Geplaatst: 27-01-14 15:19
Eskadron Bicolor
Mendyh
Geplaatst: 27-01-14 15:19
Van het merk Eskadron heb je de Bicolors, wel wat prijziger, maar dit zijn zeker dikkere dekjes. De cottons zijn de dunne, normale dekjes zegmaar, en de brilliants zitten er qua dikte weer tussenin.
Verder heb je van het merk Eurostar ook nog wat dikkere dekjes, zoals de stripe - inn. En natuurlijk de pads van Anky en QHP.
Meer durf ik er nu even niet op te noemen, ik rij zelf namelijk liever met cottons/dunne dekjes.
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 27-01-14 15:21
Gewone Engelse zadeldekken met de dikte van een westernpad ga je denk ik niet vinden QHP en Eskadron etc is niet te vergelijken wat dat betreft.
Dan komt een HAF idd nog het meest in de buurt. Of anders moet je even kijken in endurance-webshops, misschien hebben ze daar iets dergelijks...
Ik denk eigenlijk dat de haf comfortabel genoeg is? Het lijkt me iig comfortabeler dan en een haf pad en nog een dekje. Straks gaat de boel schuiven...