Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Kabayo schreef:Bizzybijtje schreef:Nee, dat mag niet als je bij de pony's start. Wel als je bij de paarden start, maar het is de vraag hoe eerlijk het is tegenover de pony aangezien die toch aanzienlijk minder ruimte hebben in de mond voor twee bitten
die discussie ga ik niet aan
maar oke , bedankt!
Kabayo schreef:Bizzybijtje schreef:Nee, dat mag niet als je bij de pony's start. Wel als je bij de paarden start, maar het is de vraag hoe eerlijk het is tegenover de pony aangezien die toch aanzienlijk minder ruimte hebben in de mond voor twee bitten
die discussie ga ik niet aan
maar oke , bedankt!
Tessa_93 schreef:Volgensmij denken wij hetzelfde![]()
Maar even On-Topic, Nee dat mag niet, het mag wel als je bij de paarden start.![]()
Volgens mij is dit een pelham
Hier een shetje met S&T trouwens.....
[ Afbeelding ]
https://www.google.com/search?q=pelham& ... 24&bih=735 listiglistje schreef:noorhermans1 schreef:Is dat geen pelham?
Ja
Mauwen over bitten, maar nog niet eens het verschil weten![]()
Bij stang en trens liggen de bitten ook niet boven elkaar, maar onder elkaar, dus genoeg plek!
De mijne vreet er nog hele appels, winterpenen en broden mee wegdus genoeg plek...
Ik zeg onwetendheid
listiglistje schreef:noorhermans1 schreef:Is dat geen pelham?
Ja
Bij stang en trens liggen de bitten ook niet boven elkaar, maar onder elkaar, dus genoeg plek!
De mijne vreet er nog hele appels, winterpenen en broden mee wegdus genoeg plek...
Ik zeg onwetendheid
listiglistje schreef:noorhermans1 schreef:Is dat geen pelham?
Ja
Ik zeg onwetendheid