Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar mijn portemonnee is niet oneindig, de TA, DA, stalling, smid, nieuw zadel, extra voer.. Volgende maand verhuis naar Frankrijk dus weer transport en DA te betalen Ik zit toch aan 3500 euro kosten op kleine 3 maand, als student is dat toch best wat geld. Als het echt moet, geen probleem, dan krijgt hij die ook maar zou de kosten nu toch graag wat willen spreiden. Zeker omdat ik niet zeker ben dat deze singel verschil zal uitmaken?
crazygirl1 schreef:Heb al veel gehoord over de Fairfax singels. Hier in belgië amper bekend en dus sowieso online kopen. Natuurlijk is het geld hé en ik heb de laatste maanden al veel uitgegeven voor zijn gezondheid. Niet dat het me spijt, absoluut niet want het verschil is duidelijkMaar mijn portemonnee is niet oneindig, de TA, DA, stalling, smid, nieuw zadel, extra voer.. Volgende maand verhuis naar Frankrijk dus weer transport en DA te betalen Ik zit toch aan 3500 euro kosten op kleine 3 maand, als student is dat toch best wat geld. Als het echt moet, geen probleem, dan krijgt hij die ook maar zou de kosten nu toch graag wat willen spreiden. Zeker omdat ik niet zeker ben dat deze singel verschil zal uitmaken?
Ik negeer het bijtgedrag, ik knuffel hem en spreek rustig tegen hem tijdens het opzadelen/aansingelen tenzij hij mijn been raakt bij het happen. Hij hapt zoveel hij wil in de dekens/de lucht etc maar mijn benen daar moet hij afblijven, daarvoor is het me te pijnlijk
gewoon rustig blijven en negeren en hoofd weg sturen! Komt vanzelf goed
Dan 1 gaatje vast gezet, opnieuw woest maar heb ik weer genegeerd door hoofstel te nemen en naar de piste te gaan. Dus snel afgeleid en hop alles was over en we konden ohz gaan werken
eet due ook slecht?