f4bjheu schreef:M'n winter pro ligt voor geen meter op m'n paard (Arabier he? Altijd lastig) en ik vond de Romeo set zo mooi en prijstechnisch ook heel interresant vandaar
Maar jullie advies ik niet het zadel te kopen?
ik zei ook de meeste
misschien kan je best een zadelmaker met goede tweedehandsjes laten komen dan? een Arabier kan nogal een moeilijkere rug hebben.
Is de rug ook kort van stuk? voor mijn korte kwpn'er lag de wintec pro springversie ook te lang, de 500 dressuur daarintegen lag prima, dus misschien kan je ook versvhillende types passen van verschillende merken.
Ik zou zeker niet voor een romeo gaan, ik heb niets dan miserie gehad met de dressuur variant. Zadel leek perfect te liggen (ook door verschillende mensne met verstand bekeken), maar bleek door een technische fout dat er iets mis was met het zadel en mijn paardje werd wild van de pijn, terwijl ik gewoon van uittesten uit ging (omdat gezegd werd dat zadel prima lag). decathlon nam geen verantwoordelijkheid voor de fout in het zadel en ik zal termee, ik ben totaal niet tevreden. ook heb ik verschillende mensne gehoord in mijn omgeving die problemen met zo'n zadels hebben gehad.
sorry voor de pb, ik had verkeerd gedrukt