Ik heb besloten om te investeren in een paar - naar mijn mening - écht goede peesbeschermers. Na veel zoeken op het internet heb ik twee merken waarvan ik overweeg om ze te kopen. Ik moet nu natuurlijk een keuze maken, dus vandaar dit topic.
De keuze is tussen de Veredus carbon gel vento en de Kentucky D3O air…
Tussen deze twee is een redelijk prijsverschil, dus ik zou graag van jullie weten hoe jullie ervaringen met een van deze (of beide) producten is…(of andere Veredus beschermers) Hoe is de temperatuur na training? Hoe is de pasvorm? Hoe lang doe je er al mee.. etc
Ik vind de Veredus heel aantrekkelijk qua ventilatie en - naar zeggen van mede stalgenoten - de robuustheid (gaat lang mee). Daarnaast lijkt het me ook een heel gebruiksvriendelijke peesbeschermer.. Kan deze trouwens in de wasmachine?
De D3O techniek van de Kentucky beschermers heel erg interessant, vooral omdat ik een onderzoek las waarin stond dat beschermers die erg vast van vorm zijn de gangen (beweging) van een paard kunnen verminderen. Het D3O is volgens de verkoper is het materiaal soepel en dan zorgt dan voor meer comfort.. Maar hoe zit het met opwarming?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn keuze
!Groetjes,
Danielle