Betrouwbare webbers?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia78

Betrouwbare webbers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-14 12:36

Hallo,

Al enige tijd ben ik opzoek naar enkele stijgbeugelriemen/webbers.
Mijn bij rijdster heeft lange benen en ik korte. Het verstellen v/d riemen die ik er nu aan heb (ook enkele) kost me enorm veel kracht en veel tijd omdat deze enorm stug zijn. Ik ben al een paar keer op pad geweest maar kom steeds met lege handen thuis. Ik heb aan de Wintec webbers getwijfeld maar durf dit toch niet aan omdat deze snel uitzakken/scheuren. Ik zoek dus betrouwbare webbers.
Iemand tips? Alvast heel erg bedankt! :D

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:40

Ik heb helemaal niet de ervaring dat de wintec webbers snel uitscheuren? :? Ik heb mijn zadel nu een jaar of zeven en heb net mijn derde paar webbers gekocht, terwijl de vorige nog niet helemaal af zijn. Ik rij echt niet weinig dus ze krijgen genoeg te verduren.

TTNB

Re: Betrouwbare webbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:43

Ik herken het, heb die van wintec ooit bij mn eerste zadel gekregen (wintec zadel) maar werd er zoals jij niet vrolijk van. Bij mijn Wow zadel kreeg ik die van Stübben erbij en nu na bijna 6 jaar intensief gebruik zijn ze nog steeds mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:51

Ik heb ze gehad van Barefoot, die bevielen prima :j

Wat ik wel een nadeel vind van webbers is dat het uiteinde van de riem wat dikker is (waar het haakje waarmee je de beugels op maat maakt vast zit in de riem), waardoor de riem alleen met een tangetje en behoorlijk geweld door mijn beugels te krijgen was :+

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:52

Wintec webbers blijven bij mij prima! Ze hebben ook twee soorten wv de ene soort mooier oogt.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:09

Ik heb de wintec pro webbers! Vind het super dingen. Wel lacht "iedereen" me altijd uit omdat ze aan Passier zadels hangen :')

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 18:54

Ik heb ook wintec webbers, ik heb ze nu toch een dikke 3 jaar denk ik en echt nog niets van beschadiging op te zien. Beide zijn ook nog steeds even lang, dus ze rekken niet eens door het opstappen.