Crossbeschermers voor springen en crossen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Juultjeeeh

Crossbeschermers voor springen en crossen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 08:18

Hallo,

Kan je crossbeschermers ook gebruiken bij het springen? Of is et verstandiger die alleen te gebruiken bij de cross en bij het springen andere aan te schaffen? (Bijv zonder plaat). Zoja, welke ademen dan goed, want dat is de rede dat ik er mee wil crossen en springen. (Ik ga wss de PE aircooled original event boot nemen). Maar ik cross niet super veel, dus zou het ook handig zijn voor springen? Wat ik wel heel veel doe?
Voor en nadelen?

Groetjes!

Anoniem

Re: Crossbeschermers voor springen en crossen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 08:55

Ik gebruik mijn crossbeschermers niet met springen. Ik had het idee dat ze er minder voorzichtig van werd. In de cross is het niet zo erg als ze de hindernis aan tikken. Maar met springen wil je dat natuurlijk niet.

Voor springen(en dressuur) gebruik ik leren pees beschermers. Dat ademt toch het beste. Voor cross heb ik dalmar

Juultjeeeh

Re: Crossbeschermers voor springen en crossen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 20:02

Oke, bedankt!
Dus is het handig om leren peesjes te kopen? Zijn die er dan ook (leer) die om het achterbeen gaan en niet alleen tegen het aantikken zijn (dus geen strijklappen)?

En als ik dan meer ga crossen, zou ik echte peesbeschermers kunnen kopen?

Maar welk merk is fijn van leren peesjes?
En zjjn er nog andere ademende soorten?

Juultjeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 20:08

Of is het niet echt nodig om achter-peesbeschermers te hebben voor het springen?