Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zadel blijft beter liggen, paard heeft totaal geen singelnijd meer en het is een prachtige singel van fijn materiaal. Echt een aanrader. Succes!xMercury schreef:Ik heb hele goede ervaringen met de anatomische singel van MSFCZadel blijft beter liggen, paard heeft totaal geen singelnijd meer en het is een prachtige singel van fijn materiaal. Echt een aanrader. Succes!
http://www.equinesaddlery.nl/webshop/ac ... s/singels/

lucifertje schreef:Ik heb het idee dat je zadel op die foto te ver naar voren ligt. Wordt dit veroorzaakt door de singel of leg jij hem hier zo ver naar voren?
Ikzelf ben erg te spreken over de fairfax singel, erg prijzig maar je mag hem een week uitproberen. Is die niet goed kan die terug en krijg je je geld retour.
baszo17 schreef:lucifertje schreef:Ik heb het idee dat je zadel op die foto te ver naar voren ligt. Wordt dit veroorzaakt door de singel of leg jij hem hier zo ver naar voren?
Ikzelf ben erg te spreken over de fairfax singel, erg prijzig maar je mag hem een week uitproberen. Is die niet goed kan die terug en krijg je je geld retour.
als je het bovenste stuk even goed had gelezen lees je dat het zadel naar voren schuift!!!
wij gebruikten eerder altijd een staartriem!!
ik zou niet beginnen aan van die anti schuif matjes onder een dekje, dit is niet echt prettig voor je pony.
er komen kale plekken van...
lucifertje schreef:Dan leg je iig je zadel goed eropSchuift je voorkant van je zadel over de schoft heen? Kan je na het rijden nog een hand tussen de kamer stoppen? Moet zeggen dat ik het zadel niet overdreven teveel naar voren vind liggen. Zou meer naar achter mogen maar ligt niet op de hals