Maat kieffer martingaal, help!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Maat kieffer martingaal, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 16:50

Ik heb hier een nog nieuwe Kieffer martingaal liggen die ik wil gaan verkopen. Het enige probleem is dat ik er nergens een maat op kan vinden. Het enige wat ik kan vinden is een cijfer 2 die in het leer gedrukt is, dus ik neem aan dat dat de maat moet aangeven. Ik heb al gegoogled maar kan nergens vinden met welke maat Cob of Full, die 2 dan overeen komt.

Iemand die het zeker weet? Want verkopen terwijl ik de maat niet weet wordt een beetje lastig natuurlijk :=

Valerie_V

Re: Maat kieffer martingaal, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 17:20

Bij mijn kieffer martingaal staat op die riem die zegmaar naar singel loopt een F van maat full. Heb jij biet zoiets erop staan?

Alwiene

Re: Maat kieffer martingaal, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 17:29

Bedankt. Nee, op die plek staat alleen een 2 maaaaaaaar door jouw bericht ben ik nog eens goed gaan zoeken en op het uiteinde van de riem die om de hals heen gaat staat een W. Dat is dus Warmbloed, maat Full dus. :D

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:35

Alwiene schreef:
Bedankt. Nee, op die plek staat alleen een 2 maaaaaaaar door jouw bericht ben ik nog eens goed gaan zoeken en op het uiteinde van de riem die om de hals heen gaat staat een W. Dat is dus Warmbloed, maat Full dus. :D

:j :j :j hahaha