Zadelvraagje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LisanneFloor

Zadelvraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 14:32

Ik weet niet of het hier goed staat! :o
Ik ben geïnteresseerd in dit zadel, maar aan de ander kant van het zweetblad zijn 'correctie' dingen voor je been? (denk ik)
Maar mijn vraag is wat dit precies is? En zal dit lekker voelen aan je benen?

Link naar de advertentie:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

:wave:

rapunzelx

Re: Zadelvraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:34

Er mogen geen linkjes naar marktplaats worden neer gezet. Maar of het lekker voelt zul je denk ik moeten proberen :j

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:35

Geen idee wat het is... Maar als ik jou was zou ik verder kijken. Zadel ziet er uit als karton en aangezien ze geen merk noemt, lijkt het me merkloos of een onbekend merk. Je kunt beter zoeken naar een bvb kieffer zadel. Dan weet je zeker dat het merk en de kwaliteit in ieder geval in orde is. :j

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:36

Om eerlijk te zijn zou ik em niet aanschaffen. Zo te zien is het een merkloos zadel, die blinken niet uit in kwaliteit van het leer en stiksels. Zou liever doorsparen voor een tweedehandsje van een beter merk.

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:57

Niet aan beginnen. Heb zelf zo'n merkloos zadel op mijn paard gepast, leek goed te liggen, paard liep er bagger onder en die extra verdikking achter op het zweetblad voelt niet fijn.

Zoek liever naar een 2e hands merkzadel, heb op die van mij nu een Kiefer liggen, is een wereld van verschil met rijden

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:46

Nee, niet aan beginnen.
Zoek dan inderdaad liever een 2e hands zadel van een goed merk (over merken valt te twisten)
Daar heb je echt zo veel meer aan. Als je dit gaat doen krijg je er geheid spijt van.
Hij lijkt erg mooi en netjes op de foto.... Maar waarschijnlijk zit jij op en plank en loopt je paard heel beroerd.

Shellieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:50

Ik denk wel dat ie lekker zit hoor :)

Shellieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:52

Owja ps: mijn zadel heeft ook geen merk en rijd heerlijk ! Paard loopt ook gwn perfecht eronder.