Ervaring met Horsea

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshinee

Ervaring met Horsea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 21:26

Hoi,

Ik heb wat op google gezocht, maar dat zijn al wat oudere posten.
En aangezien Horsea iedere keer met beter leer kom (van wat ik lees uit '11/'12), ben ik benieuwd naar de ervaringen van de:
Horsea Lacquer Excellent.
Ik wil graag een nieuw hoofdstel en zit te twijfelen tussen deze of een van Premiera.
Nu las ik uit '11/'12 dat de meesten Horsea beter vinden, maar Premiera heeft inmiddels ook al weer zat nieuwe hoofdstellen.

Het gaat om dit hoofdstel van Horsea
Afbeelding

Alvast bedankt !

Ilsemarie

Re: Ervaring met Horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 21:41

Ik heb het hoofdstel van Horsea. Ik vind de service heel erg goed (friezen hebben lastige koppies, maar top service daarvoor!!) Ik heb het hoofdstel nu bijna 2 jaar en hij ziet er nog steeds uit als nieuw (poets lak delen regelmatig met lakschoenpoets en krijg nog vaak de vraag of ik een nieuw hoofdstel heb). Ik zou 'm iig zo weer kopen en ben er heel erg blij mee :D (ik heb die van de foto)

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 22:11

super om te horen!
ik vraag me alleen af welke maat ik zou moeten nemen,
nu heeft ze cob van de EJ.
maar zag bij sommigen dat de neusriem is te klein is..

Maris__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:19

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:26

loveulla94 schreef:
super om te horen!

Ik zou gewoon even de maten opmeten die je hoofdstel heeft als ze hem om heeft, dan stuur je dat per mail naar hun toe en dan kunnen ze je heel goed adviseren!
Zo heb ik dat ook gedaan ivm de bakstukken (mijn fries heeft een full hoofdstel maar cob bakstukken nodig). Want tussen merken zal daar nog wel weer verschil in zitten qua lengte dus gewoon opmeten en mailen, dan krijg je kundig advies!

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 22:36

Maris__ schreef:
Hier is al een topic over: [HAR] Lakhoofdstellen van Horsea

dat klopt maar omdat ik van vele zie en lees dat het leerkwaliteit steeds verbeterd en dit van 2012 is heb ik een nieuw topic geopend.
Ilsemarie schreef:
loveulla94 schreef:
super om te horen!

Ik zou gewoon even de maten opmeten die je hoofdstel heeft als ze hem om heeft, dan stuur je dat per mail naar hun toe en dan kunnen ze je heel goed adviseren!
Zo heb ik dat ook gedaan ivm de bakstukken (mijn fries heeft een full hoofdstel maar cob bakstukken nodig). Want tussen merken zal daar nog wel weer verschil in zitten qua lengte dus gewoon opmeten en mailen, dan krijg je kundig advies!

bedankt voor de tip!

Maris__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 16:39

Voor de maten oid kan je ook contact met ze opnemen via bokt Horsea_nl @ bokt :)