Prijzen Fryso zadels?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Higoma145

Prijzen Fryso zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 18:38

Hoi allemaal!!

Ik ben voor mijn merrie een beetje aan het rondkijken naar zadels en ik wil in feb/maart/april een nieuw zadel aanschaffen,

Nu betreft het een Friese merrie van 4 met echt een extreem ronde rug, weinig schouder en weinig schoft en een korte rug

Nu zat ik zelf te denken aan een Fryso zadel maar ik kan nergens de prijzen van de standaard modellen vinden

Dus ik vroeg me af! Zijn er bokkers die ong prijzen weten en evt ervaringen? Ik ben erg benieuwd!

Groetjes!

tinkersjakie

Re: Prijzen Fryso zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:43

http://www.tweespan.com/Fryso-Zadels/Dr ... egacy.html

Prijs staat eronder. Ligt eraan welk modellen wilt.

Heb zelf een Fryso voor mijn paard. Deze nog wel door feike Bruinsma aan laten passen. Boom liep van achteren iets omhoog waardoor ie aldoor naar achteren inzakte. (Ik viel dus naar achteren)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 18:47

Sniesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 23:40

Ik heb er een voor mijn fries en ook een voor mijn rijpaard! Helemaal tevreden over de ligging op de brede fries en het ronde rijpaard. Wel hebben ze allebei een ander model!

Ik heb ze allebei tweedehands gekocht.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 23:43

Wij hebben ook 2 fryso zadels.
Redelijk standaard zadels waarvoor we 1200 hebben betaald. Deze was "al" jaja.. 3x gebruikt .aar terug gebracht dus ging er een paar honderd van het zadel af.