Hoe noem je?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Acceptance

Hoe noem je?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 16:27

Sorry als het verkeerd staat :o

Voor mijn stage ben ik op zoek naar zo'n soort rol waar je ook armbanden op tentoonstelt maar dan voor frontriemen.
Dus een standaard om verschillende frontriemen op te tentoonstellen. Hopelijk heb ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd!

Alvast bedankt

Jolien87

Re: Hoe noem je?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 10:51

Ik heb geen idee hoe zoiets heet. Maar je zou het ook zelf kunnen maken van een grote pvc-buis met daaromheen een mooi stofje.
Als je dit niet ziet zitten, zou ik eens met je vraag naar een ruitersportzaak gaan. Of een winkel waar ze sieraden verkopen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 11:49

Ja, met een stuk pvc buis en dan een stofje of plakfluweel (hobbywinkel) erover. Simpel en zo klaar! En goedkoop.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 12:00

Ik zou gaan zoekken op een sieraden display.
Via google op de afbeeldingen kom ik er al een hoop tegen ;)
Mijn advies ga naar een juwelier en vraag of ze nog zo'n ding hebben liggen te verstoffen die je kan overnemen.
9 van de 10 heeft er wel een plankje vol van, misschien ouderwets maar vaak simpel en leuk aan te passen.

Acceptance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-14 08:14

Bedankt voor al jullie reacties! Is denk ik inderdaad het meest voor de hand liggend dat we het hier zelf gaan 'proberen' te maken en anders ga ik langs een juwelier met de vraag of ze er daar geen een hebben liggen!