Kan er iemand mij helpen? Ik kan bijna geen Engels en snap nu niet helemaal wat de bedoeling is.
Ik heb dus een wintec zadel met van dat zachte kunstof op het zitvlak en dan de rest is ook kunstof maar dan gewoon. De vraag is hoe ik het moet schoonmaken met Wintec Saddle Cleaner.
Wat ik zelf versta is dat je het zadel moet insprayen en dan opwrijven met een doekje. Maar moet ik het nu wel of niet naspoelen nadat ik het heb ingesprayd?
- bevochtig het oppervlak van het zadel - breng de spray gelijkmatig aan - ga met een vochtige doek over het zadel in cirkelvormige bewegingen - voor hardnekkige vlekken ga je met een harde borstel over het vuil - spoel het zadel af met water en laat uit de zon drogen (ook niet in de buurt van een verwaming, staat er onder bij. Dus gewoon kamertemperatuur)
Oei, dan deed ik het al die tijd verkeerd. Hoe kan je het zadel nou echt goed afspoelen, door onder de douche te zetten? En dan daar te laten uitlekken?
Douche, tuinslang,... Ik zou het wel best in de zomer doen, kleine vlekjes krijg je vaak wel gewoon met een vochtige doek weg. Dit is meer om echt goed te reinigen.