Ik ben op zoek naar een stoffen dubbele longe (brede band), geen softgrip. Ik kom enkel de softgrip tegen waar er koord aan zit bij de uiteindes. Ik weet niet hoe het materiaal heet waar ik op zoek ben. Dus dat maakt het lastiger zoeken. Ik heb zelf menleidsels hiervan maar die zijn net iets te kort helaas. Wie helpt en anders als ze niet te krijgen zijn welke dubbele longes zijn ook fijn om mee te werken?
Ik heb 2 van die ouderwetse lijnen. Die gebruik ik als dubbel longe. Je zou er een longe Van kunnen Maken. Lussen eraf en dan aan een stikken. Heb ze van mijn trainer gekocht. Kan vragen waar ze vandaan komen.
Ik heb nog een nieuwe dubbele longeerlijnen op voorraad liggen van FRA. Gemaakt van stevig katoen 28mm 18 meter lang. Kleur is zwart. €32,95 Dit is een fijne lijn voor het longeren met dubbele lijnen.
Volgens mij is het idd dat wat ik zoek Lizz. Alleen nu nog vinden in dubbele longe van ongeveer 20 meter Volgens mij is die van FRA wel katoen.Weet alleen niet of het een gladde is?
Neem je er twee. Als je het in één stuk prettig vind, haak je de lussen aan de uiteinden door elkaar. Ik heb altijd twee lijnen zonder lussen, ik vind aan elkaar niet prettig.
Ik had er eentje van Harry's horse geloof ik, maar de musketonhaken pastten niet door de ogen van mijn longeersingel, dus ik gebruik nu toch de pagony softgrip. Wel iets om op te letten dus als je de lijn icm longeersingel wilt gebruiken...