Wie weet waar je een western pad van geheel wol kan kopen? Ik had ze vroeger waar ik werkte, maar die hebben ze niet meer. Toen hadden wij daar Bruine en zwarte pads daarvan. Compleet van wol, dus geen "tekeningen" aan de boven kant.
Zoek in ieder geval op 100% woolfelt of wollfilz pads. Er zijn nl. ook Felt pads in de handel, maar die zijn van synthetische vilt en dat wil je niet. Wol ademt en neem vocht op en dat is het beste voor de rug van jouw paard. In de webshop van Wild Western (wildwestern.nl) koop je er één voor €90 excl. verzendkosten. Succes!
spicegirl
Geplaatst: 06-01-14 00:21
bedoel je niet eentje helemaal van fleece ? (en fleece is meestal van kunststof,maar oogt als wol)
Er staat geen merk bij?? En het lijkt mij een hele dunne. Meer geschikt voor onder een nieuw zadel met veel schaap of een showblanket. Ik heb graag een wat dikkere en ook iets van garantie dat het echt wolvilt is.
ik heb even rond gekeken op internet, en ik wist niet dat ze ze nog in andere "vormen" hadden. Maar alles komt uit amerika, en er zit zoon 40,- verzendkosten aan, klopt dat? weet iemand of je ze ook in nederland of duitsland ofzo kunt bestellen?