Voorheen reed ik met chaps en waren die ritsen vaak kapot!
Ik rijd nu al 2 jaar met dezelfde laarzen, nooit kapot geweest, maar de laatste tijd.....
2 maanden geleden was mn rits kapot, heb ik laten maken bij de schoenmaker, toen nog geen 2 maanden later ging de rits weer kapot, dus ik terug, werd het netjes en gratis gemaakt! Nu 2 dagen later is mn rits WEER kapot, dat dingetje waarmee je hem dichtdoet brak gewoon in 2-en!
ik onderhoud ze netjes... Loop er niet mee in de modder, vet ze in met kaarsenvet en maak de rits ook schoon met een borstelDe laars zit strak om mn kuit, maar niet zo strak dat hij daarvan kapot moet gaan, hij sluit mooi aan.
Zit hij dan misschien toch te strak?? 2 jaar niks mee aan de hand geweest, mn kuiten zijn misschien gespierder geworden (echt
)Ik ben er echt klaar mee!! Heeft iemand een geweldig idee? Uiteraard ga ik weer terug naar de schoenmaker! Is er een laars die heel sterk is? Rits zonder laars zoals de petri is ooit mijn slechtste aankoop geweest (en een dure) dus dat wil ik niet meer, plastic ook niet
die laarzen met rits aan de voorkant, werkt dat beter????Ben benieuwd of iemand ervaringen heeft?!
dan kun je er nog lang mee doen